maandag 2 september 2013

Zo verliep het op 2 september...

We 'gleden' het schooljaar in...


Het was een blij weerzien met alle kleutertjes
en met hun ouders!!!


Met de glimlach naar school!


Lisandro ondekt zijn nieuwe klasje...

Ook Maxim heeft er veel zin in!

Samen kokkerellen en 'winkelen'
Zo snel zijn wij vriendjes!

Eerst waren er bij de meeste kindjes nog enkele traantjes,
maar die verdwenen al heel snel...
( mama's & papa's moeten zich geen zorgen maken )


Na het spelen, even 'relaxen'  ;-)



Oh kijk, onze Jules is ook al vriendjes geworden met enkele
knuffels van de kleuters!!!






En dan samen eten...
Want van al dat spelen, kregen wij wel honger en dorst!!



Voilà, mama's en papa's,
jullie spruit heeft het super gedaan!
Hopelijk is voor jullie de voormiddag ook zo snel voorbij gevlogen als voor ons...
WE MAKEN ER SAMEN EEN VROLIJK JAAR VOL FEEST VAN!!!!
juf Cindy X

4 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's!

    Ik ben de super-fiere mama van Lisandro en ben blij dat juf Cindy het op deze manier mogelijk maakt voor ons om toch even te kunnen piepen in zijn nieuwe leventje. Héél erg bedankt juf Cindy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief!
      Ik doe het met veel plezier en liefde!
      X

      Verwijderen
    2. Dat heb ik vandaag mogen horen van Lisandro. Ik vroeg hoe het was vandaag op school en hij begon heel verliefd te kijken met een brede lach en zei me juwouw Cindy is lief, ik juwouw Cindy knuffel geven :-) Hij heeft het wel 3 keer herhaald vanavond dus juf Cindy, je hebt al een kleine aanbidder ;-)

      Verwijderen