zondag 13 maart 2016

Schoolfeest: " Het dak eraf! "

Het is alweer een week geleden...
Onze schoolmusical werd weer een succes!
Nog enkele sfeerbeelden om na te genieten...

Knippen, naaien,
plakken,...
We zijn er klaar voor!

Vol spanning wachten wij ...






De  'muizenmuziek' begint...








Wat waren jullie FANTASTISCH, kleine muisjes van me!!!!!
Zowel de dansertjes van de ochtend als die van de namiddag
deden het SUPER!!!!
Ik was een trotse juf!!!!!

Er volgde nog een kleine verrassing...

het was dan wel niet de échte K3...

Maar wél de heel échte C3 !!! ;-)


Aan alle aanwezigen; dank jullie wel!!!
Hopelijk genoten jullie er evenveel van als wij allemaal!
Een dikke pluim voor alle kleutertjes en alle leerlingen van onze school!!!
PROFICIAT!!!!

En afgelopen week kreeg ik meermaals de vraag:
" Juf, gaan we nog eens dansen van de muisjes?? "
:-)

4 opmerkingen:

  1. Het was een zeer fijne middag en wat waren de kindjes goed.
    Ze hebben allemaal mooi gedanst.
    U heeft er een mooie muizendans van gemaakt.
    Denk dat de kindjes ook erg trots waren op hun K3-juf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!!! Ik voelde me ook eventjes een échte K3 op het podium... ;-)

      Verwijderen